ΠΕΛΑΤΟΛΟΓΙΟ  •  ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ  •  ΕΣΟΔΑ ΕΞΟΔΑ  •  ΑΠΟΘΗΚΗ  •  ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΕΙΣ

Αποκτήστε δωρεάν
νόμιμο
software
για την επιχείρηση

Λογισμικό ΔΙΑΣ :
Υπόλοιπα Πελατών / Προμηθευτών
Διαχείριση πελατολογίου, εσόδων εξόδων
προϊόντων, υπηρεσιών, αποθήκης.

crm network fax software, καταχώρηση τιμολογίων, προγραμμα πελατων, εσοδα εξοδα, κεφαλαιο, eurofasma, ταμειοΤα προγράμματα ΔΙΑΣ είναι ειδικά σχεδιασμένα για μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις και εξασφαλίζουν την αποτελεσματική παρακολούθηση του πελατολογίου, των χρηματικών υπολοίπων Πελατών/Προμηθευτών, των αποθεμάτων αποθήκης, των προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρει η επιχείρησή σας.
Αν έχετε μικρή επιχείρηση, το πρόγραμμα ΔΙΑΣ μπορεί να γίνει το "δεξί σας χέρι" και να σας βοηθήσει να μεγαλώσετε την επιχείρηση.
   
Ξέρετε πόσοι και ποιοι είναι οι ενεργοί πελάτες σας;

Τι μηνιαία έσοδα είχατε το τελευταίο χρόνο ανά κατηγορία προϊόντων / υπηρεσιών;

Ποια ήταν τα αντίστοιχα έξοδα;

Ποια είναι τα λειτουργικά έξοδα της επιχείρησής σας; Έχουν μειωθεί ή αυξηθεί τους τελευταίους μήνες;

Ποιοι σας χρωστάνε και σε ποιους οφείλετε εσείς;

διαχείριση πελατών, διαχείριση πελατολογίου, ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ, Πρόγραμματα εσόδων - εξόδων,προγραμμα εκτυπωσης διευθυνσεων
Χρησιμοποιώντας το λογισμικό
ΔΙΑΣ σε ένα φορητό δίσκο USB
μπορείτε να έχετε την
επιχείρηση στα χέρια σας!
 


Ποια είναι τα υπόλοιπα πελατών από κάθε πωλητή σας;

Μπορείτε να εκτυπώσετε τις ταχυδρομικές διευθύνσεις  των πελατών σας από συγκεκριμένη πόλη ή περιοχή ή επάγγελμα;

Η φροντίδα των πελατών σας
 δε κοστίζει πλέον ακριβά

Μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο, χρησιμοποιούν προγράμματα βάσεων δεδομένων για να μετατρέψουν τα απλά δεδομένα σε κερδοφόρες πληροφορίες. Οι βάσεις δεδομένων τους βοηθάνε να κερδίσουν νέους πελάτες, να πουλήσουν περισσότερο σε υπάρχοντες, να ελέγξουν καλύτερα τους προμηθευτές τους, να διαχειριστούν καλύτερα το προσωπικό τους, να παρακολουθήσουν καλύτερα τη λειτουργία της επιχείρησης τους.

Το πρόγραμμα ΔΙΑΣ φτιάχτηκε για να σας βοηθήσει να "ανακαλύψετε" το ενεργό και ανενεργό πελατολόγιό σας, να καταχωρήσετε και να επικοινωνήσετε με πιθανούς πελάτες, να ελέγχετε τις χρηματικές οφειλές και να παρακολουθείτε την πορεία της επιχείρησής σας από αυτόματες αναφορές.

Σε 3' από τώρα, μπορείτε να έχετε
σε κανονική λειτουργία το πρόγραμμα ΔΙΑΣ στον ΗΥ σας
και να αρχίσετε να καταχωρείτε
 τους πελάτες σας και τις συναλλαγές τους.
Κατεβάστε μία από τις ΔΩΡΕΑΝ έκδοσεις ΔΙΑΣ BASIC

 

 
Μοναδικά Πλεονεκτήματα
  • Εύκολη χρήση.
    Το λογισμικό ΔΙΑΣ είναι σχεδιασμένο για εύκολη χρήση χωρίς να χρειάζονται ιδιαίτερες γνώσεις χειρισμού Η/Υ. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε αμέσως μετά την εγκατάστασή του, χωρίς να υπάρχει ανάγκη εκπαίδευσης. Οι ενσωματωμένες οδηγίες πρώτης χρήσης, θα σας καθοδηγήσουν στο να εισάγετε νέο πελάτη, νέα συναλλαγή και να ορίσετε τα δικαιώματα πρόσβασης των χρηστών.

έσοδα έξοδα πελατολόγιο, Οικονομική Διαχείριση,λειτουργικά έξοδα


 

  • πελατολογιο προγραμμα, Πρόγραμμα έκδοσης τιμολογίωνΕλεγχόμενη πρόσβαση
    Ελεγχόμενη πρόσβαση χρηστών με χρήση κωδικών.
    Διαβάθμιση των δικαιωμάτων τους (εξαγωγή δεδομένων. εκτυπώσεις, διαγραφή, μαζικές διαγραφές, απόκρυψη των συναλλαγών, κλπ)
     

  • Πολλαπλών Χρηστών
    Δυνατότητα δικτυακής λειτουργίας με πολλαπλούς χρήστες.
     

  • Ελαχιστοποιημένες απαιτήσεις, εύκολη εγκατάσταση
    Δεν απαιτεί εγκατάσταση database server, μειώνοντας το κόστος εγκατάστασης και συντήρησης.
    Δε χρειάζεται εγκατάσταση σε web-server. Λειτουργεί απλά σαν εφαρμογή windows.
    Μπορείτε να χρησιμοποιείτε το πρόγραμμα ΔΙΑΣ χωρίς να χρειάζεστε υποστήριξη από εξειδικευμένους τεχνικούς.
    Δεν απαιτεί εγκατάσταση επιπλέον προγραμμάτων (άλλα ανταγωνιστικά προγράμματα απαιτούν εγκατάσταση βιβλιοθηκών βάσεων δεδομένων, ή του Microsoft .net Framework το οποίο εκτός από ότι φορτώνει αδικαιολόγητα τον ΗΥ σας, περιέχει και πολλά κενά ασφαλείας που συνέχεια ανακαλύπτονται)
     

  • Ασφαλές και φορητό
    Μπορεί να εγκατασταθεί ακόμα και σε δίσκο/μνήμη USB για απόλυτη ασφάλεια και απόκρυψη των δεδομένων σας και εύκολη μετακίνηση όπου και να βρεθείτε.
     

  • Συντήρηση
    Εργαλεία συντήρησης της βάσης δεδομένων και δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας. Μπορείτε να δημιουργήσετε μέσα σε δευτερόλεπτα αντίγραφο της βάσης δεδομένων και να το αποθηκεύσετε σε CD, σε άλλον υπολογιστή ή σε USB flash drive. Ο μηχανισμός των αυτόματων backups κρατάει αντίγραφα των τελευταίων 7 ημερών.
     

  • ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΔΟΣΗ
    Η έκδοση BASIC είναι εντελώς δωρεάν και σας επιτρέπει να χρησιμοποιήσετε και να αξιολογήσετε το προϊόν. Η έκδοση BASIC δε λήγει ποτέ, αλλά περιέχει περιορισμούς ως προς το μέγιστο αριθμό επαφών και συναλλαγών που μπορείτε να καταχωρήσετε. Αν καλύπτει και εξυπηρετεί τις ανάγκες της επιχείρησής σας μπορείτε να την αναβαθμίσετε αργότερα στην έκδοση PRO.
     

  • Νέες εκδόσεις
    Νέα χαρακτηριστικά προστίθενται κάθε μήνα. Παρακαλούμε επισκεφτείτε αυτή τη σελίδα, είτε στείλτε μας email για να σας ενημερώνουμε για τη διαθεσιμότητα νέων εκδόσεων.

 

 

 

Επαφές / Πελατολόγιο / Προμηθευτές  

πελάτες προμηθευτές διαχείρηση πελατών

  • Καταχώριση επαφών σε κατηγορίες: Πιθανοί Πελάτες, Πελάτες, Ανενεργοί Πελάτες, Προμηθευτές, Ανταγωνιστές. Εκτύπωση επιλεγμένων επαφών σε τηλεφωνικό ευρετήριο.
     
  • Εύκολη ταξινόμηση, αναζήτηση και φιλτράρισμα των επαφών με κριτήρια, με τη χρήση του ποντικιού. Αναζήτηση ως προς οποιοδήποτε πεδίο ( ονοματεπώνυμο / πόλη / οδός / ΤΚ / κωδικός κλήσης / Γεωγραφική ζώνη / Σύσταση από / ΑΔΤ, κλπ )
     
  • Καθορισμός υπεύθυνου πωλητή για κάθε πελάτη.
     
  • Αξιολόγηση πελάτη.
     
  • Γρήγορες εκτυπώσεις (με παραμετροποίηση των πεδίων που θα εκτυπωθούν).
     
  • Εισαγωγή επαφών από outlook express, outlook, αρχείο .csv, lotus, κλπ
     

καρτέλα πελάτη, υπόλοιπα πελατών, συναλλαγές, πληρωμές

  • Από την καρτέλα πελάτη βλέπετε και το υπόλοιπό του καθώς και την τελευταία παραγγελία / πληρωμή του.
 
Συναλλαγές  
Οι πίνακες συναλλαγών σας επιτρέπουν να έχετε εποπτεία στ οικονομικά της επιχείρησής σας :
  • Παρακολούθηση συναλλγών αν πελάτη και ανά προμηθευτή.
     
  • Καταχώρηση είτε τιμολογίων, είτε παραγγελιών, είτε και των δύο.
     
  • Καταχώρηση οφειλών, εισπράξεων και πληρωμών
     
  • Έτοιμες αναφορές με:
    - τα υπόλοιπα πελατών/προμηθευτών,
    - τα υπόλοιπα ανά πωλητή,
    - τον τζίρο των πελατών,
    - τον τζίρο προς τους προμηθευτές,
    - τις τελευταίες παραγγελίες των πελατών σας,
    - τις τελευταίες πληρωμές των πελατών σας
     
  • Έξοδα και Έσοδα ανά κατηγορία ανά μήνα
     
  • Υποστήριξη ΦΠΑ

καρτέλα πελάτη, υπόλοιπα πελατών, συναλλαγές, πληρωμές
Συναλλαγές πελάτη / προμηθευτή

συναλλαγές, πληρωμές, τιμολόγηση
Ανάλυση τιμολογίου ή παραγγελίας

ειδη παραγγελιας, προϊόντα, τιμολόγηση
Ανάλυση παραγγελίας
(μόνο στο Μόνο στο "ΔΙΑΣ Αποθήκη")

 

 
Προϊόντα / Υπηρεσίες και Αποθήκη  

Μόνο στο "ΔΙΑΣ Αποθήκη"

 
  • Καταχώρηση προϊόντων και υπηρεσιών σας με περιγραφή, τιμή αγοράς και πώλησης.
     
  • Καταχώρηση προϊόντων και υπηρεσιών των ανταγωνιστών σας.
     
  • Υπόλοιπα αποθήκης. Ενημέρωση χαμηλών αποθεμάτων

 

προϊόντα
Καταχώρηση προϊόντος/υπηρεσίας
(μόνο στο "ΔΙΑΣ Αποθήκη")

 

 
Εργαλεία  
  • Μπορείτε να καταχωρείτε υπενθυμίσεις για απλά ή επαναλαμβανόμενα γεγονότα (πληρωμή ΦΠΑ, τηλεφωνήματα που πρέπει να γίνουν, επιταγές που υποσχεθήκαν να σας στείλουν, κλπ)
     
  • Backup / Restore της βάσης δεδομένων
     
  • Έλεγχος για νέες εκδόσεις
     
 
Προσαρμοσμένο στην επιχείρησή σας  
Η τεχνολογία που χρησιμοποιείται στο λογισμικό ΔΙΑΣ  Πελάτες-Προμηθευτές παρέχει τη δυνατότητα προσαρμογής του προγράμματος στις ανάγκες της επιχείρησή σας. Με την προσθήκη των επιπλέον χαρακτηριστικών και λειτουργιών που επιθυμείτε και την αφαίρεση των στοιχείων που δε χρειάζεστε θα έχετε στην οθόνη σας το ακριβές μοντέλο του τρόπου που λειτουργεί η επιχείρησής σας.
Η προσαρμογή της εφαρμογής παρέχεται με επιπλέον χρέωση κατόπιν ανάλυσης των αναγκών σας και δημιουργίας σχετικής προσφοράς.
 
 
 

Πριν την εγκατάσταση / αναβάθμιση του προγράμματος πρέπει να διαβάσετε τις Σημαντικές ανακοινώσεις και τα Γνωστά προβλήματα »
 

Υπάρχουν τέσσερα προγράμματα ΔΙΑΣ που μπορείτε να διαλέξετε ανάλογα με τις ανάγκες σας
 
Προϊόν Χαρακτηριστικά

Download έκδοσης BASIC

ΔΙΑΣ Πελατολόγιο Πελατολόγιο, υπενθυμίσεις, μαζική αποστολή φαξ. rapidshare download εσοδα εξοδα διαχειριση πελατολογιου, free δωρεαν ελληνικο software, ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ κατέβασμα
ΔΙΑΣ Συναλλαγές Πελάτες, Προμηθευτές, Γενικές επαφές, Συναλλαγές, Υπόλοιπα πελατών/προμηθευτών, Αναφορές Εσόδων/Εξόδων. download εσοδα εξοδα διαχειριση πελατολογιου, free δωρεαν ελληνικο software, ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ κατέβασμα
ΔΙΑΣ Προϊόντα Περιέχει ότι το ΔΙΑΣ Συναλλαγές και επιπλέον διαχείριση προϊόντων/υπηρεσιών, δημιουργία και εκτύπωση προσφορών, μετατροπές προσφορών σε παραγγελίες/απαιτήσεις και υπόλοιπα αποθήκης. αποθήκη, free δωρεαν ελληνικο software,ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ κατέβασμα
ΔΙΑΣ Επιχείρηση Περιέχει όλα τα χαρακτηριστικά των παραπάνω εκδόσεων και επιπλέον αυτόματες περιοδικές χρεώσεις. αποθήκη, free δωρεαν ελληνικο software,ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ κατέβασμα

Για τις πιο ανανεωμένες και έγκυρες πληροφορίες για το πρόγραμμα ΔΙΑΣ επισκεφτείτε τη σελίδα:     http://www.DiasSoftware.gr

Οι εκδόσεις BASIC δίνονται δωρεάν, δεν έχουν ημερομηνία λήξης και οι περιορισμοί τους φαίνονται στον παρακάτω πίνακα. Μπορείτε να εγκαταστήσετε τώρα μία από τις εκδόσεις BASIC και να αρχίσετε να καταχωρείτε τους πελάτες και τις συναλλαγές της επιχείρησής σας.


Συγκριτικός Πίνακας Χαρακτηριστικών

 
  ΔΙΑΣ Πελατολόγιο ΔΙΑΣ Συναλλαγές ΔΙΑΣ Προϊόντα ΔΙΑΣ Επιχείρηση

Επαφές
Διαχείριση Επαφών
(Πελάτες, Ανενεργοί Πελάτες, Προμηθευτές, ανταγωνιστές, λοιποί)

Έκδοση BASIC:
έως 50 επαφές

πρόγραμμα ταμείου πρόγραμμα ταμείου πρόγραμμα ταμείου πρόγραμμα ταμείου
Εισαγωγή Επαφών από Outlook/Outlook express πρόγραμμα ταμείου πρόγραμμα ταμείου πρόγραμμα ταμείου πρόγραμμα ταμείου
Εκτύπωση ετικετών αλληλογραφίας σε σελίδες Α4 8x2
9x3
11x3
14x4
8x2
9x3
11x3
14x4
8x2
9x3
11x3
14x4
8x2
9x3
11x3
14x4

Διαχείριση Συναλλαγών
Συναλλαγές Πελατών και Προμηθευτών

Έκδοση BASIC:
έως 100 συναλλαγές

- πρόγραμμα ταμείου πρόγραμμα ταμείου πρόγραμμα ταμείου
Διαχείριση πωλητών, Τζίροι και προμήθειες πωλητών - πρόγραμμα ταμείου πρόγραμμα ταμείου πρόγραμμα ταμείου

Διαχείριση προϊόντων/υπηρεσιών και αποθήκης
Καταχώριση προϊόντων, υπηρεσιών

Έκδοση BASIC:
έως 10 προϊόντα ή υπηρεσίες

- - πρόγραμμα ταμείου πρόγραμμα ταμείου
Αποθέματα αποθήκης - -

Εργαλεία παραγωγικότητας
Αναφορές
Υπενθυμίσεις
Κοινές Σημειώσεις συχνής χρήσης
Μαζική αποστολή φαξ.
Επιλέξτε τις επαφές στις οποίες θέλετε να στείλετε μαζικό φαξ, π.χ. πιθανοί πελάτες με επάγγελμα "βιοτεχνίες"
(βασίζεται σε windows XP, Vista με ενεργοποιημένη την υπηρεσία φαξ των windows)
- -
Αυτόματες περιοδικές χρεώσεις.
Καταχωρεί αυτόματα σε συγκεκριμένους πελάτες, χρεώσεις σε προκαθορισμένα χρονικά διαστήματα, π.χ.  χρέωση 100 ευρώ κάθε μήνα
- - -
Διαχείριση ιστορικού συναντήσεων - -

Πρόσβαση στο πρόγραμμα
Πολλαπλοί χρήστες
Καθορισμός δικαιωμάτων Χρηστών
Θέσεις εργασίας

Έκδοση BASIC:
μία θέση εργασίας


Υποστηρικτικές λειτουργίες
Οδηγός εγκατάστασης / απεγκατάστασης
Εγκατάσταση σε αυτόνομο ΗΥ
Εγκατάσταση σε δίκτυο
Εγκατάσταση σε φορητό δίσκο USB.
Εμφάνιση βοήθειας ανάλογα με την ενεργή φόρμα
Αρχείο εκμάθησης και καθοδήγησης στη πρώτη χρήση
Ανασυγκρότηση, backup και επαναφορά βάσης δεδομένων
Αναβαθμίσεις μέσω ίντερνετ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗΣ ΚΟΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΚΟΣΤΟΣ
Τρόπος υποστήριξης πελατών

Έκδοση BASIC:
μόνο μέσω e-mail

email, τηλεφωνικά email, τηλεφωνικά email, τηλεφωνικά email, τηλεφωνικά

Τιμές  (δε περιλαμβάνουν ΦΠΑ)

Για τις πιο ανανεωμένες και έγκυρες πληροφορίες για το πρόγραμμα ΔΙΑΣ επισκεφτείτε τη σελίδα:     http://www.DiasSoftware.gr

         
Πρόσθετες θέσεις εργασίας
Οι  επιπλέον θέσεις εργασίας χρειάζονται:
1) για χρήση σε τοπικό δίκτυο (LAN)
2) για χρήση σε πολλούς ΗΥ
3) για χρήση του φορητού δίσκου (π.χ. USB)  σε διαφορετικούς υπολογιστές.
       
 
StarMessage.gr
Επιλεγμένο software

 

Editorial
Οι σημερινές συνθήκες ύφεσης, όπου μειώνεται η κερδοφορία πολλών ακμαιότατων μέχρι χθες επιχειρήσεων, επιβάλει τη χρήση των νέων τεχνολογιών για την επίτευξη του μέγιστου αποτελέσματος με το ελάχιστο κόστος. Το λογισμικό διαχείρισης πελατολογίου είναι πλέον απαραίτητος "εξοπλισμός" για τις επιχειρήσεις.

Δυστυχώς, η Ελληνική αγορά λογισμικού λόγω του μικρού μεγέθους της δε παρέχει λύσεις πληροφορικής προσαρμοσμένες στις ανάγκες και στις δυνατότητες των μικρών επιχειρήσεων.

Το Software "ΔΙΑΣ" είναι σχεδιασμένο να καλύψει ακριβώς αυτό το κενό, παρέχοντας ένα εύκολο, ασφαλές, και οικονομικό λογισμικό για τη διαχείριση και τον έλεγχο των βασικών λειτουργιών της μικρής επιχείρησης.



εταιρικό λογισμικό, κατασκευή λογισμικού, crm, ελληνικό πρόγραμμα, καταχώριση πελατών πελατολογίου

Ιδανικό για:
¤ Ελεύθερους επαγγελματίες
¤ Τουριστικά γραφεία
¤ Βιοτεχνίες
¤ Γραφικές τέχνες, Γραφίστες
¤ Γραφεία παροχής υπηρεσιών
¤ Ασφαλιστές και ασφαλιστικές εταιρίες
¤ Φροντιστήρια, Κέντρα ξένων γλωσσών, Κέντρα επαγγελματικής κατάρτισης
¤ Εταιρίες οργάνωσης συνεδρίων
¤ Εταιρίες τηλεφωνικού μάρκετινγκ
¤ Κέντρα αισθητικής
¤ Φυσικοθεραπευτήρια
¤ Συμβούλους επιχειρήσεων
¤ Καθηγητές ιδιαιτέρων μαθημάτων
 

πρόγραμμα ταμείου, πωλήσεις έτους, ετήσιες, πελάτες, επισκέψεις πελατών, διαχείριση ραντεβού, Μεταπωλητές

Σημεία πώλησης
Online:
DiasSoftware.gr »
 

 

Νέα Χαρακτηριστικά
Επόμενη έκδοση
Μαζική αποστολή φαξ απ' ευθείας μέσω του προγράμματος, χωρίς χρήση χαρτιού. Οργανώστε τους πελάτες και τους πιθανούς πελάτες σε κατηγορίες και στείλτε φαξ με τιμοκαταλόγους, προσφορές, νέα προϊόντα σας.
Τώρα μπορείτε να έχετε δωρεάν μαζική επικοινωνία με φαξ επιλέγοντας ένα πακέτο τηλεφωνίας που δίνει δωρεάν απεριόριστες εθνικές κλήσεις.

Συναντήσεις, επισκέψεις, ραντεβού πελατών

Έκδοση 1.31
Εισαγωγή επαφών απ' ευθείας από Microsoft Outlook
Λειτουργία αυτόματου backup. Δημιουργούνται αυτόματα αντίγραφα ασφαλείας επτά τελευταίων ημερών.
Έκδοση 1.26
Νέες αναφορές:
- "Αναλυτική κίνηση Εσόδων - Εξόδων"
- "Πελάτες χωρίς παραγγελίες τους τελευταίους Μήνες"
Έκδοση 1.21  (10/12/07)
Βελτίωση της διαδικασίας αναβάθμισης τη βάσης δεδομένων.
Έκδοση 1.19  (19/11/07)
Νέα πεδία στη καρτέλα συναλλαγών
- Κωδικός Παραγγελίας,
- Όροι πληρωμής
Το πεδίο "κωδικός πληρωμής" στη καρτέλα συναλλαγών μετονομάζεται σε "Στοιχεία Πληρωμής" για καταχώρηση π.χ. στοιχείων των επιταγών. Το πεδίο αυτό μπορεί να μετονομασθεί σε οτιδήποτε εξυπηρετεί καλύτερα τις δικές σας ανάγκες
Διόρθωση ελληνικών χαρακτήρων στα Windows XP όταν δεν έχουν προεπιλεγμένα τα ελληνικά
Έκδοση 1.1 (4/9/07)
Υπενθυμίσεις ανά πελάτη
Ανάθεση υπενθυμίσεων σε υπάλληλο για ενημέρωση και ενέργεια
Νέος σχεδιασμός  του καταλόγου και της φόρμας συναλλαγών
Έκδοση 1.1 (27/7/07)
Γρήγορη αναζήτηση απ' ευθείας από την κεντρική οθόνη
Έκδοση 1.1 (20/7/07)
Καταχώριση Υπενθυμίσεων (Έκδοση PRO)
Έκδοση 1.14
Εισαγωγή επαφών απ' ευθείας από outlook express.
Επαναφορά παλαιότερης βάσης δεδομένων
Αναφορά "Τζίρος Πελατών ανά κατηγορία συναλλαγής (χωρίς ΦΠΑ)"
Έκδοση 1.13
Τρία νέα ελεύθερα πεδία στο ευρετήριο επαφών
Έκδοση 1.12
Καταχώριση Πιστωτικών τιμολογίων και Δελτίων Αποστολής.
Έκδοση 1.10
Ανίχνευση διπλών εγγραφών στο ευρετήριο επαφών
Έκδοση 1.08
Υπενθυμίσεις για backup, ανασυγκρότηση της βάσης δεδομένων, νέες εκδόσεις.
Ελεύθερη μετονομασία δύο πεδίων στη καρτέλα επαφών ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησης.
Αυτόματη συμπλήρωση κατά την πληκτρολόγηση των πεδίων "Διεύθυνση" και "Πόλη".
Ταχυδρομικές ετικέτες: Νέο σετ ετικετών 8x2 διευθύνσεων αλληλογραφίας
Έκδοση 1.07
Νέα φόρμα "Γρήγορη Επεξεργασία"
Έλεγχος για αναβαθμίσεις
Εισαγωγή δεδομένων από Βιβλίο επαφών του ΔΙΑΣ
Νέο πεδίο "Επωνυμία Τιμολόγησης"
Έκδοση 1.06
Νέα κατηγορία επαφών, "πιθανοί πελάτες"
Βελτίωση εισαγωγής επαφών από outlook
Έκδοση 1.05
Βελτιωμένο σύστημα βοήθειας
Μετατροπή κειμένου σε κεφαλαία με "SHIFT-F3"
 
Χαρακτηριστικά μελλοντικών εκδόσεων
BARCODE

 

Το λογισμικό για επιχειρήσεις είναι ένα παραγωγικό εργαλείο. Πρέπει να έχει το κατάλληλο μέγεθος ώστε η εκμάθηση, λειτουργία και συντήρησή του να απαιτεί τον ελάχιστο δυνατό χρόνο. Το ΔΙΑΣ έχει το σωστό μέγεθος και πάνω απ’ όλα δεν υπερβάλει. Γιατί η μηχανογράφηση επιχειρήσεων πρέπει να φέρνει αποτελέσματα και όχι να αποτελεί απλώς ένα τίτλο κύρους. Συστήνεται ανεπιφύλακτα.

Γιάννης Δόδης

 

"Επέλεξα το ΔΙΑΣ για την παρακολούθηση της αποθήκης, την ευχρηστία και το φιλικό περιβάλλον. Είναι εύχρηστο και οικονομικό πρόγραμμα για μια μικρή ή και μικρομεσαία επιχείρηση!"

Γιώργος Τριανταφύλλου

 

"Πολύ καλή εφαρμογή, πολύ εύχρηστο, αναλυτικό και πάνω απ' όλα αξιόπιστο"

Μιλτιάδης Π. Χαραλάμπους.

 

crm έσοδα έξοδα αποθήκη
Μη καθυστερείτε άλλο την έλευση της πληροφορικής στην επιχείρηση σας.

 

πελάτες, πελατολόγιο, παρακολούθηση πωλήσεων, πωλητές, οργάνωση πωλητών, ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ

Εμπόδια και αντιρρήσεις
Το "ΔΙΑΣ" καταργεί τα κύρια εμπόδια και  τις σημαντικότερες αντιρρήσεις του επιχειρηματία για την είσοδο της πληροφορικής στην επιχείρησή του.
"- το software είναι πολύπλοκο και
ο χειρισμός του δεν είναι απλός"
Το ΔΙΑΣ έχει πολύ απλό χειρισμό και
δε χρειάζονται ιδιαίτερες γνώσεις
ή  εκπαίδευση για τη χρήση του
 
"- το λογισμικό είναι ακριβό και
δε δικαιολογείται η αγορά του"
Το ΔΙΑΣ έχει μικρό κόστος,
ενώ θα  σας βοηθήσει να αυξήσετε τα έσοδα
και να μειώσετε το κόστος λειτουργίας
 
"- το λογισμικό χρειάζεται τεχνικό για να το εγκαταστήσει και να το υποστηρίξει"
Το πρόγραμμα ΔΙΑΣ έχει
αυτόματο οδηγό  εγκατάστασης
που σας επιτρέπει να το εγκαταστήσετε μόνος σας
στον υπολογιστή σας, στο δίκτυο ή σε δίσκο USB
 
"- Το λογισμικό θα με αναγκάσει να τηρώ πλήρη φορολογικά στοιχεία των συναλλαγών μου σε ένα σύστημα που δε γνωρίζω καλά"
Το ΔΙΑΣ δεν είναι λογιστικό πρόγραμμα
και δεν απαιτεί καταχώρηση τιμολογίων
Καταχωρείτε απλώς τις παραγγελίες
και τις πληρωμές για να βλέπετε
 τις απαιτήσεις από τους πελάτες και
τις υποχρεώσεις σας προς τους προμηθευτές.
 
Το λογισμικό ΔΙΑΣ λειτουργεί σε όλα τα σύγχρονα λειτουργικά συστήματα Microsoft windows.

έσοδα έξοδα software, crm system, dias softwareπελατολόγιο φυσικοθεραπευτήριο


 ΝΕΑ ΕΚΔΟΣΗ  •  ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ  ΠΕΛΑΤΟΛΟΓΙΟΥ  •  ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ  ΠΕΛΑΤΩΝ •   ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ

 

 

 

 

 
Αν βρήκατε ενδιαφέρουσα αυτή τη σελίδα, παρακαλούμε στείλτε την και στους φίλους σας.
Email »